P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 25 september 2009

Av NP Kool J - 25 september 2009 17:02


Idag vaknade jag på rätt sida, men det går inte som jag vill riktigt. Blev bara en snooze för att sedan komma på att jag var rätt hungrig, glad över helg och löning men lite sur över att tidningen inte kom förrän 05.30, hann jag inte blädda igenom den innan jag blev tvungen att röra mig till jobbet.

Väl på jobbet var humöret på topp, men det skulle jävlas. Skitgrejerna fungerar inte som dom ska, gjorde illa knät i stressen och irritationen över att jag inte lyckades med mina uppgifter. Men sen fungerade det, fast en liten stund senare var det tillbaka. Lagom störande, försökte att inte bli arg. Timmar gick rätt snabbt, fixa två flak med nya "inneölen" Giraf Gold. Riktigt kap för att vara ful-öl.


Hade sett fram emot eftermiddagen, då tänkte jag gå till börsen och köpa skivor. Dom skulle ha fått in ett gäng backar i veckan men nu hade det blivit framflyttat en vecka till. Den 29:e, på tisdag alltså. Blir jag tvungen att gå upp tidigt för att hänga på låset. Så man kan rota fram dom skivorna som är nått att ha. Som ni märker har jag haft en hel del backflyt idag. Hoppas verkligen inget mer ska gå illa denna dag, då blir jag sur.


Dagens..

..fest Ikväll smäller det, 300 tokiga huliganer samlade på ett ställe. Lås in spriten och göm era döttrar.

..numer 155 (dagar kvar)

..bra Vädret, hur kan det fortfarande vara så skönt? Sol hela tiden, riktigt bra.

..anus Tanken att det kommer vara mörkt fram till april, usch.

..bra2 Recept på olika kyckling rätter, fick ett par tips från mor.

..anus2 Mat som inte är färdig, fruktanstvärt.

..tips Luta er tillbaka, öppna en öl och pumpa Premier. Det är helg fuckers!

..låt

 

Ovido - Quiz & Flashcards