P to the O - It´s only that..

Alla inlägg under december 2009

Av NP Kool J - 31 december 2009 14:02


Dagens tips på tatuering, nästan värre än Wu-tang i ansiktet. Röda eller blåa ögon någon?


URF

Av NP Kool J - 25 december 2009 15:20

  


Köpa biljett till Uppsala Reggaefestival för billigt pris, boka Morgan Heritage nu så är sommarens höjdpunkt redan klar. Fy fan va bra, ses där!


Av NP Kool J - 25 december 2009 15:15


Woho! Nytt från Supersci crewet, går att kolla in på deras hemsida här!


Och med det så måste vi ju lyssna på deras äldre dängor, check it out!



Av NP Kool J - 24 december 2009 09:37

 

  

 

På julafton 1929 föddes Lennart "Nacka" Skoglund. I år skulle han ha fyllt 80 år. Han finns inte bland oss länge, men minnet, myten och legenden lever i högsta grad kvar.

Av NP Kool J - 23 december 2009 23:21

        


Nu är det strax julafton. Sitter hemma nertryckt i soffan, Sagan om ringen går på 6:an och jag har munnen full av halstabletter. Har dragit på mig en lättare förkylning igen, känner mig fusen, hostar och lite matt i kroppen. Som tur var har jag bara arbetat knappt två dagar denna vecka. Ingenting att göra på jobbet, 3 timmar poker igår och idag stod jag inte ut så jag gick bara därifrån. Får inget betalat men det är alltid skönt att komma hem. Hade lovat att jag skulle titta på Bingolottos uppesittar kväll med några vänner men det orkade jag inte med alls. Små sovit hela kvällen och nu är det nog dags att lägga sig i sängen istället så man är utvilad till imorgon.


God jul på er alla, hoppas ni äter gott och får en massa klappar av tomten!




Av NP Kool J - 23 december 2009 23:06

Av NP Kool J - 23 december 2009 12:04

Av NP Kool J - 21 december 2009 20:38


Då har jag ett bra tips som gör kvällen mycket roligare, kolla in Organismens videoblogg på Vimeo. Han och Dj Large dricker öl och driver friskt med allt möjligt. Kolla in de, ganska kul faktist..

Ovido - Quiz & Flashcards