P to the O - It´s only that..

Alla inlägg under december 2010

Av NP Kool J - 30 december 2010 04:50


Nu är det bara några få timmar kvar sen har man gjort sitt på jobbfronten för detta år. Summera det med att det har vart som vanligt, inget uttöver det vanliga. Nu är allt fixat och klart inför resan, drar efter jobbet. Här kommer ännu mer pling-plong. Om vi inte ses så Gott Nytt år på er alla!



Yes

Av NP Kool J - 29 december 2010 05:02


Två snabba kvar sen är det långhelg igen, nyår i dalarna. Lite bira, lite bärs..



Av NP Kool J - 27 december 2010 04:49


Fortfarande ingen sömn, men bra musik hittar vi iaf!



God fortsättning..



Av NP Kool J - 24 december 2010 12:00


..tänkte jag skita i det först. Men efter överläggning med mig själv så bestämde jag mig för att gå ändå. LTR på Konrad var som väntat väldigt bra. Tack alla för igår, mycket trevligt!



God Jul gott folk, hoppas ni får många fina klappar. Ät mycket skinka och drick mycket glögg! Shullullluuuu..



Av NP Kool J - 23 december 2010 21:17


  

Ses där..


Av NP Kool J - 23 december 2010 21:05


Lite passande musik kanske..







Av NP Kool J - 23 december 2010 09:39


Tvättat, diskat, fixat alla klappar, vart & handlar, kollat på två filmer och allt innan klockan 10. Det gäller ju att inte sova, kan vara det bästa efter att sova. Nu ska jag ner till city för att fixa lite ärenden inför julen, hörs då..


Det här är min nya idol..


Av NP Kool J - 22 december 2010 21:30




Merry Merry


Don´t you just love christmas music, I do..


Ovido - Quiz & Flashcards