P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 16 september 2009

Av NP Kool J - 16 september 2009 23:39


Ryggen är helt paj, gjorde illa mig på jobbet. Känns som jag inte kommer att kunna röra mig imorgon bitti när jag vaknar upp stel och jävlig. Gjorde en dum grej för att man är stressad och trött. Men som vanligt gör man saker som ligger på någon helt annans bord, kan bli rätt så irriterad över det. Jag får helt enkelt knapra några piller och smörja in mig med specialcream, sen är det bara att köra..

Av NP Kool J - 16 september 2009 11:59


Busta Rhymes kommer att spela på Berns Salonger den 5:e oktober, jobbar tidigt så man kanske skulle åka och titta på den tokige fan. Annars går det rykten om att Jay-Z kommer att köra en spelning på samma ställe den 25:e september, samtidigt som han ska göra ett framträdande i tvprogrammet Skavlan på SVT. Låter som en grej det där..


Av NP Kool J - 16 september 2009 10:16


Blev en liten paus, var nere i tvättstugan samtidigt som flyttgubbarna kom ner. Det ska byta ut ena tvättmaskinen, jag kände mig lite i vägen så jag traska upp och läser lite kingsize istället. Gick upp redan vid 7, in med en maskin i tvättstugan. Åt frukost sen fixade jag disken, nu ska jag försöka orka med att dammsuga också. Om jag hinner med ska jag försöka klippa mig också, ser ut som ett litet fuckup i huvet. Men jag tror inte jag hinner med pågrund av all tvätt som ska hängas och vikas. Måste bädda om sängen också kom jag på, det är mycket nu.


Ebay, det är ett gift..


Raekwons nya är grym..


Laga mat är fruktansvärt tråkigt..


Senare..


Ovido - Quiz & Flashcards