P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 22 september 2009

Av NP Kool J - 22 september 2009 22:22

  


Många anser att han är sellout när han lever på sitt skapande, men jag tycker att han är ett geni. Riktigt nice grejer han skapar. www.obeygiant.com så får ni se för er själv..


Av NP Kool J - 22 september 2009 20:30


Shit va jag känner mig hängig, hel sänkt på jobbet. Noll ork att göra göra nått vettig varken där eller hemma efter jobbet. Fixa lite snabblunch sen var det bara att självdö på soffan. Farsan ringer och väcker mig två timmar tidigare, yrvaken och fortfarande helt paj. Så fort det börjar bli höst och värmen sjunker så blir jag automatiskt sänkt. Alla som känner mig vet att jag är en trött kille, men hösten gör att man går ner sig ännu mer. Behöver sol och värme för att hålla mig på topp. Tur att man har en resa inbokad denna vinter.


Veckan med stort V har börjat, morgondagen kommer att gå till historien..


Dagens..

..liv Att vara singel igen, börjar komma in i det. Känns bra..

..ny Min svarta Asus, fick en bra deal av Alex.

..spännande Jobbintervju på torsdag, det kanske blir nått.

..sida Ebay, den är trollbindande. Håll er borta om ni inte har råd.

..ja Nu är det snart lön, feel free to spend some.

..låt


Ovido - Quiz & Flashcards