P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 17 september 2009

Av NP Kool J - 17 september 2009 23:52


Fuck, nu vill jag ha en blå lönespec i brevlådan. Sparar satan nu när man ska åka till andra sidan jordklotet så man har inte kvar så mycket till annat. Men denna lön tänkte jag att handla skivor och kanske lite nya kläder. Känner att jag är värd det, funderar på någon ny zip-tröja och kanske ett par jeans. Behöver ett par nya jeans. Men mest av allt behöver jag besöka en skivbutik, jag tänker på backarna och lukten av packade skivor. Mmm fint som fan!


Men imorgon är det fredag, helgen ser man alltid fram emot. Blir nog lugnt för tredje helgen i rad för min del, jag är så duktig. Det känns rätt segt att sitta inne hela tiden. Men man spar faktist både pengar och kroppen mår mycket bättre av vila/sömn än sprit/härj. Fast det finns en stor risk att det blir galley bigtime på söndag när man ska besöka Göteborg för tionde gången i år. Fotbollen kommer att bli skit, hemresan kommer bli nice.




Haha Obama, vilken kille..


Av NP Kool J - 17 september 2009 13:07

  


Yes, snart får jag ett nytt paket från Burbank. Nu ska jag åka till jobbet, senare..


Ovido - Quiz & Flashcards