P to the O - It´s only that..

Alla inlägg under oktober 2009

Av NP Kool J - 31 oktober 2009 09:20

  

Av NP Kool J - 29 oktober 2009 20:48

Av NP Kool J - 29 oktober 2009 17:22


Här finns det bilder från Norge(!) av alla ställen..


Av NP Kool J - 29 oktober 2009 09:29

Jag lever, låt mig bara vara ifred..

Av NP Kool J - 27 oktober 2009 09:58

Tisdag..vaknade tidigt av att jag var fruktansvärt kissnödig. Sprang på toa utan att se något, ögonlocken hade klistrats fast så jag fick chansa på vägen till toaletten så jag inte skulle springa in i något. Klockan var bara strax efter sju så jag försökte somna om efter toabesöket, men det var lättare sagt än gjort så det var bara att kliva upp.

Flingor med mjök till frukost, orkar knappt göra iordning det så tidigt på morgonen. Sneglar ner på disken som står över hela diskbänken, funderar en sekund över om jag ska ta tag i den. Jag väljer soffan istället för köket.


Har nu varit vaken i tre timmar, tiden går så fort bara fyra timmar kvar till man ska stämpla in på det där förbannade jobbet igen. När man väl är där går minutrarna som veckor. Känner att jag verkligen måste ta vara på tiden innan man blir tvungen av svida om till blåstället.


Olika jazzblandningar på Spotify blandas med div youtube-klipp medans jag läser genom olika musikbloggar. Hittar recensioner på gamla dansskivor, någon australiensare som gör hiphop beats och speciella trummaskin för att göra Crunk. Det är så spännande vad internet har att erbjuda, man kan hitta allt.


Dagens låt..


Av NP Kool J - 27 oktober 2009 09:37

Ett ställe som ligger i Greenpoint Brooklyn som kallas för "The Thing", upp emot en halv miljon skivor där nere. 4$ styck får man betala. Skapligt..


Ovido - Quiz & Flashcards