P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 16 november 2009

Av NP Kool J - 16 november 2009 03:57


Kan inte sova, vaknade vid 01.45 klarvaken. Frustrerad och sur går jag upp, sätter på NFL. New England möter Colts, leder med 24 - 14 med 2 minuter kvar av andra. Jag har ingen mjölk hemma, så det var bara att klä sig varmt och hoppa upp gå cykeln. Lyssnade på Brother Ali senaste platta Us (Us som i vi, inte United States. Mycket bra skiva). Lätt regn, inte en människa ute. Nu är jag hemma igen, svettig eftersom det inte är så kallt ute och jag hade lite för tjock jacka på mig.


Nu är klockan strax efter fyra, börjar jobba om två timmar. Har knappt sovit tre timmar inatt, kommer vara helt förstörd vid tio tiden. Hatar att inte kunna sova när man jobbar tidigt. Skit..


Ovido - Quiz & Flashcards