P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 3 november 2009

Av NP Kool J - 3 november 2009 23:41


  


Har inte vart på jobbet sen förra veckan, någon slags sjukdom har hållit mig borta från att föra detta land framåt. Så jag har vart tvungen att spendera tiden med någonting. Har en vana att typ sova, äta, skita (nej men ni fattar) i min kära soffa. Man blir rätt seg i ryggen efter några dyng framför tv/dator. Men jag har i alla fall sett ett gäng filmer, vissa som har vart katastrof dåliga men även några riktigt bra. Tänkte tipsa om en av dom som jag såg klart för en liten stund sen. Den heter My Sisters Keeper, väldigt sorglig historia om en familj och ett av deras sjuka barn. Väldigt bra film, tanka hem genast!


Av NP Kool J - 3 november 2009 12:13

  


Riktigt konstigt att man inte har hört nått alls om detta innan. Ska väl försöka skrapa ihop pengar så man får gå på det där, alltid kul att titta på bra dansare. Man blir alltid lika avundsjuk över hur skillade dom är. Ses där..


Ovido - Quiz & Flashcards