P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 4 november 2009

Av NP Kool J - 4 november 2009 22:58


Trött man blir..hade massage session idag hos jobbets massör. Man pinar verkligen sig själv när man ligger där, att tattuera sig är ingenting mot av att köra armbågar på vissa punkter uppe på axlarna. Fy fan va ont det gör vissa stunder. I alla fall så när jag var klar så går jag ut i kylan, men det räcker inte att det är kallt. Det har börjat snöa nu också. KUL!


Hjälpte lillebror att flytta över alla hans grejer som stod kvar hemma hos föräldrarna, så nu har alla barnen lämnat boet. Lite roligt är att jag, mina bröder och min far alla flyttade hemmifrån när vi var 21 år gamla. Lite kul!


Sen så tackar vi Assyriska idag så hjärtligt över att dom gör en riktigt bra match mot Djurgården, t.o.m spelar ut dom vissa stunder av matchen i Södertälje. Dif hade inte en suck förutom några halvchanser i slutet av andra halvlek. Man måste glädjas över att Dif förhoppningsvis också halkar ner i ettan så vi får minst två intressanta matcher nästa säsong. Bortaderbyn på Stadion är aldrig fel en tidiga oktober kväll 2010. Mycker kul!


Filmtips, State of Play..


Nu måste jag gå och lägga mig för jag ska tydligen jobba imorgon. Har inte suttit min fot där på ett tag nu så det kanske är dags nu när vi har fått ny-gammal chef och allt. Gå dit och dominera i två dagar sen ta helg.


God natt folk, ses snart igen..


Ovido - Quiz & Flashcards