P to the O - It´s only that..

Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

Yesterday, yesterday..

Av NP Kool J - 7 mars 2009 09:31


Vaknar upp lite bakis, trött och lagom stressad. Nöjd över gårdagens kulturinslag och över att man lyckades bli rätt bra i gasen även fast man skulle ta det lugnt. Fredag igår, var förbi SB (Som jag nu kommer kalla det) snackade med hästsvansen om att dom skulle få in några nya backar nästa vecka, onsdag eller va han nu sa. Skulle tydligen vara ett gäng reggae plattor med där. Nöjd som jag var sa jag att jag skulle kolla in dom. Fast det bästa med igår var ju helt klart två st Stevie W plattor, sjukt bra. Lite besviken på mig själv och resten av mina preparty vänner, att vi inte gick på Petter igår. Hey han är iaf sveriges bästa på svenska..men men det kommer väl fler gånger som man brukar säga.


Nu kommer snart Kenta Kofot och hämtar upp mig, full bil till sthlm. Väl mött..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NP Kool J - 10 augusti 2011 12:38

Ladda ner detta..Ska ner till Fatcap Tattoo idag och fortsätta på armen, svinfint.. Lite annorlunda video till denna Oddisee (Mellow Music Group) låt..Forbes lista över hur mycket Amerikanska rap/hiphop artisterna tjänat under 2011. Top 20..don´t bel...

Av NP Kool J - 8 augusti 2011 07:04

Neckface pratar skolgång..En intressant tanke om utbildning.. ...

Av NP Kool J - 6 augusti 2011 22:23

Haha badhooligans..Sånt här får en att må bra, grym mix av Fake Blood. Mix Vol.1Graff i Italy, Barrrrii.. ...

Av NP Kool J - 6 augusti 2011 22:09

Vart på Bio hela dagen, detta är vad jag har sett..The Adjustment Bureau Source Code The Company MenThe Way BackBlitzEn hel del bra.. ...

Av NP Kool J - 3 augusti 2011 13:15

Malmö kommer få möta Dynamo Zagreb, livet är orättvist..   Svinfet låt, ta den här..   Great track..     Just love this..     The Lord..       Foten gör fortfarande ont, sjukt irriterande.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards