P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av NP Kool J - 20 mars 2009 20:35


Hittat på nått nytt för mig, men garanterat inte för andra. Gammal musik på nytt sett, ny artist med äldre sound. Tycker en del av det han gjort är riktig bra, sen finns det något riktigt felsteg som ett av spåren på hans senaste skiva där det är en spansk kvinna som tydligen har väldigt ont i magen plus en irriterat plinkande gitarr. Men i det stora hela är det helt okej..


Oaklands egna Raphael Saadiq gott folk..


Av NP Kool J - 20 mars 2009 00:29


Idag har jag slagit personligt rekord i att äta mat, helt sjukt vad jag har frossat i mig under hela dagen. Detta är dagens intag:


Frukost..Flingor med mjölk, två mackor, té och ett glas juice.

Lunch..Makaroner med korv och ett glas vatten.

Lunch 2..Makaroner med korv igen och en burk cola.

Middag..Pannkakor med sylt/grädde och två glas vatten.

Fika..Två dubbel mackor med varm choklad.

Middag 2..Tre cheese med en mellan cola på Mickey Ds.


Avslutar kvällen hemma på soffan med en öl, shit vilket svullo jag är..


..fast jag ligger ju i lä när vi snackar med Big P & Fet J..


Ovido - Quiz & Flashcards