P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av NP Kool J - 19 mars 2009 09:51


Fifty 24 FS - Upperplay Ground


www.upperplayground.com

www.fifty24sf.com


Av NP Kool J - 19 mars 2009 07:41


Vaknar upp tittar på klockan, 06.31 står klockradio på och jag känner av en lättare tandvärk. I tron på att det ska bli bättre går jag upp och borstar tänderna i dryga kvarten. Soluppgång, inte ett moln på himlen. Man hör t.o.m fåglarna kvittra utanför fönstret. Funderar över alla konstiga drömmar jag haft under natten. Innehöll morföräldrar, munkar (Tänk kloster), julkort och svärd. Väldigt konstigt. Det börjar kännas vår, då gick jag tillbaka till sängen.


Dagens lista..


..film Criminal Intent, med Tupac & James Beluschi som korrupta poliser.

..dryck Bravos apelsinjuice/Lipton lemon té.

..godis Plopp, med den där underbara krämen inuti..smarrigt.

..hatlag Aik, gult är fult & Solna är smutsigt ja ni fattar.

..läsning Helt klart nya offside om utlandsproffs genom tiderna.

..klassiska citat "Go get your fathers gun and be somebody" - Psycho Les under spelning på Debaser 07.

..låt


Av NP Kool J - 19 mars 2009 00:20


Nu ska jag inte sitta här och vara sur/bitter över att det finns vissa som ska bestämma över alla andra. Skit i politiskt rävspel och se framåt, på lördag ska jag få bläcknålar i mig..



Ovido - Quiz & Flashcards