P to the O - It´s only that..

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Idag är det okej att dricka sprit..

Av NP Kool J - 26 januari 2011 15:09


Glöm inte bort skivmässan på Hornstull Strand på lördag!


Idag blev jag invald i fackstyrelsen på mitt arbete, en steg närmare toppen..


Kan det bli sommar snart, man blir så glad av att se solen men så fort man öppnar dörren så vill man stänga in sig och se på tv. Öka våren öka!


Dust and Grooves har lagt upp en ny intervju, LÄS NU!


The Light Of The World, Brittiskt Jazz/Funkband som jag hittade en skiva med när jag var i London senaste. Riktigt sköna titlar på låtarna, med denna tex..



Flavor Flav har öppnat en restaurang (Flav´s Fried Chicked) i Iowa, den mannen kommer nog aldrig att förvåna. Tyvärr har han spårat för länge sen..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NP Kool J - 10 augusti 2011 12:38

Ladda ner detta..Ska ner till Fatcap Tattoo idag och fortsätta på armen, svinfint.. Lite annorlunda video till denna Oddisee (Mellow Music Group) låt..Forbes lista över hur mycket Amerikanska rap/hiphop artisterna tjänat under 2011. Top 20..don´t bel...

Av NP Kool J - 8 augusti 2011 07:04

Neckface pratar skolgång..En intressant tanke om utbildning.. ...

Av NP Kool J - 6 augusti 2011 22:23

Haha badhooligans..Sånt här får en att må bra, grym mix av Fake Blood. Mix Vol.1Graff i Italy, Barrrrii.. ...

Av NP Kool J - 6 augusti 2011 22:09

Vart på Bio hela dagen, detta är vad jag har sett..The Adjustment Bureau Source Code The Company MenThe Way BackBlitzEn hel del bra.. ...

Av NP Kool J - 3 augusti 2011 13:15

Malmö kommer få möta Dynamo Zagreb, livet är orättvist..   Svinfet låt, ta den här..   Great track..     Just love this..     The Lord..       Foten gör fortfarande ont, sjukt irriterande.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards