P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av NP Kool J - 30 januari 2011 13:55


Står och går igenom alla skivor jag köpte igår, 65st för tusenlappen är väl helt okej va? Jag är väldigt nöjd iaf. Eftersom man vill kolla vad exakt man har fått, press osv så är jag inne på Discogs. Grym sida, fungerar som IMDB..databas och så kan man även köpa skivor av varandra. Alltid kul att titta på dyra skivor, så varför inte. Hitta en Fransk "Tres Rare" platta, snubben ska ha 100.000 euro för den. Ganska bra pris eller?!


Jag funderar på att åka till New York i Juli, är det någon som ska med?


Dagens tune..



Förövrigt så körde jag mot enkelriktat på söder igår, kärringen som jag mötte var oxtokig. Själv backade jag ala Taxi därifrån innan det skulle bli för pinsamt.


Ovido - Quiz & Flashcards