P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av NP Kool J - 20 januari 2011 09:23



Ny video från LTR! Kända att jag behövde ett break från mitt Rebecca/Fiona marathon på SVTPlay så drog in på ansiktsboken och såg att den hade släppts nu. Tyckte låten var så där när jag hörde den för första gången, det kanske var för att dom hade haft medley i uphypelåtar innan dom avslutade med att köra den på spelningen dagen före julafton. Men nu men rörliga bilder och en lugnare miljö så uppskattar man den på ett helt annat sätt, bra gjort guppar!


Nu ska jag försöka styra frukost, äggröra med rostat bröd och äppeljuice blir det. Sen ska jag nog titta på lite mer Rebecca/Fiona, dom är ganska coola. Inte alls världens bästa DJs som dom säger men ändå ganska coola. You go girl!


Nu är det bara dryga 8 månader kvar, sweet bananas..


Ovido - Quiz & Flashcards