P to the O - It´s only that..

Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Malaysia

Av NP Kool J - 29 mars 2010 15:29


Nu var det ett tag sen jag skrev, tankte gora en liten genomgang om vad som har hant dom senaste dagarna.


Krabi var typ som alla andra stallen, drog en prakt fylla sen akte vi darifran typ. Vidare till Georgetown (Penang) i Malaysia, nu har vi alltsa bytt land. For att rora oss vidare ut mot oarna. Fick inte sa mycket somn da hotellrummet lag precis over en bra dar folk satt och garvade hela natten. Efter typ 2 timmars somn sa var det dags..Resan fran helvetet part 2.


Paj som man var utan somn satter man sig i dom tranga minibussarna, sa borjar allt igen. 140 pa 70 vag, upp och ner. Kor om lastbilar i skarpa kurvor. Haller pa och krocka en sa dar 49 ganger pa forsta kilometern. Efter drygt 5 minuters fard sa borjar ett latt illamaende komma ocksa, jag tanka nu far det fan racka. Det gar inte att sova heller da bussfan flyger fram och tillbaka. Satter pa mig lurarna lyssnar pa Gentleman, far bara eller brista helt enkelt.


Efter manga om och men sa ar vi iaf i hamnstaden. 9 timmars bussfard ar over och ingen ar gladare an jag. Nu borjar aventyret pa rikitgt.


Vi aker ut till en o vid namn Perhentian Island. Har nu var har i 4 hela dagar, har vart helt fantastisk upplevelse. Basta dagen pa hela resan var igar. Vi hade bokat en snorkeltrip med nagra forsaljare pa stranden. Alla fick vanta pa mig och Fredda lite da vi at en valdigt sen frukost. Vi tog en promenad genom djungeln for att ta baten fran den andra stranden.


Forsta vi gor ar att stanna vid en pir som ar dryga 10 meter hog, alla dom andra skyllde pa att det var for svart att ta sig upp sa det var bara jag som tog klivit ut samtidigt som jag drog av ett rungande Heja Bajen!


Till snorklande, helt sjukt roligt. Borjade med att se massa olika fiskar, har ingen koll pa namn men vi sag nog det flesta. Sen blev det babyshark, alla sag dom utan jag sa jag blev lite frustrerad men precis nar vi skulle aka vidare sa sag jag en. Riktigt grymt, hoppas bilden pa undervattens kamerna blir bra. Nasta stopp var skoldpaddorna. Snabba som fan var dom, orkade inte hanga pa nar han borjade simma. Sista och det basta stoppet var nar solen kom fram pa riktigt och vi sag "Hitta Nemo" fiskar overallt. Aven ett monster som kallas Bumphead gled forbi. Typ 1 och en halvmeter lang och ansikte som en hast. Grymt!


Vi avslutade den basta dagen med att dra i oss 8 flaskor med Monkey Juice (Malaysisk Whiskey), ni kan ju bara forestalla er vad som hande efter dom. Mer detaljer senare.


Imorrn drar vi vidare till huvudstaden Kula Lumpur. Ska bli kul att se tornen och glida runt i China town.


Nu har det bara dryga veckan kvar, segt men ska bli skont pa samma gang da det finns roliga grejer att se fram emot hemma plus att man saknar vissa grejer man inte har har.


Peace out bitches!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NP Kool J - 10 augusti 2011 12:38

Ladda ner detta..Ska ner till Fatcap Tattoo idag och fortsätta på armen, svinfint.. Lite annorlunda video till denna Oddisee (Mellow Music Group) låt..Forbes lista över hur mycket Amerikanska rap/hiphop artisterna tjänat under 2011. Top 20..don´t bel...

Av NP Kool J - 8 augusti 2011 07:04

Neckface pratar skolgång..En intressant tanke om utbildning.. ...

Av NP Kool J - 6 augusti 2011 22:23

Haha badhooligans..Sånt här får en att må bra, grym mix av Fake Blood. Mix Vol.1Graff i Italy, Barrrrii.. ...

Av NP Kool J - 6 augusti 2011 22:09

Vart på Bio hela dagen, detta är vad jag har sett..The Adjustment Bureau Source Code The Company MenThe Way BackBlitzEn hel del bra.. ...

Av NP Kool J - 3 augusti 2011 13:15

Malmö kommer få möta Dynamo Zagreb, livet är orättvist..   Svinfet låt, ta den här..   Great track..     Just love this..     The Lord..       Foten gör fortfarande ont, sjukt irriterande.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards