P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av NP Kool J - 11 mars 2010 15:46


Vilket javla stalle, Bangla Road ar ett av det sjukaste platser jag agonsin har suttit min fot pa. Holl pa att skita ner mig nar det var en forsaljare som drar upp en tva meters odla pa min arm. Sen ska vi inte tala om alla barer/pubar/klubbar. Mer om det senare..


Idag tog vi en trip ut till Freedom Beach, 20 minuters batfard fran Patong. Det var bara att satta sig ner i tailboaten och gunga med. Liten helt avsides strand, fanns bara en restaurang och inget annat. Snorklade och glassa pa stranden. Forsta dagen man sett att man har fatt bra med farg. Bytt solkram sa nu ar det bara att mosa. Vid 16 tiden akte vi tillbaka.


Nu ar det kvall, drog i mig en grym tacopizza for nan timme sen. Nu ar det nagra till bars som galler sen slagga for nya aventyr imorrn. Skal pa er dar hemma, har hort att solen tittar pa er.


Bombo..


Ovido - Quiz & Flashcards