P to the O - It´s only that..

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Krabi

Av NP Kool J - 22 mars 2010 08:54


Har precis kommit hit, bara fixat hotell for natten och kakat. Blir inte langvariga har for vi aker igen dirket imorgon bitti. Malaysia ar malet sa vi skiter i Krabi och drar vidare direkt.


Maste beratta lite om Phi Phi. Riktigt fint stalle, tyvarr ar det inte lika fint som man hade tankt. Nar man ser snubbar med Anglarna Uppsala linnen pa sig sa vill man bara aka vidare. Alldeles for mycket svenskar pa en sa pass liten o. Men men jag fick iaf ga pa Thai Boxning i forrigar. Det var en trevlig upplevelse, samtidigt valdigt komiskt da det var "Alla som ar sugna for ga upp i ringen" matcher mellan dom riktiga fighterna. Sa ni kan tanka er nar tva tjejer gick upp garvandes i ringen. Varre rallarslagsmal har jag nog aldrig sett, jag garvade mig genom forestallningen. Men det var ocksa nagra riktigt bra fighter, en thai snubbe gick i golvet sa hart efter att han hade fatt en riktigt skon armbage rakt i huvet.


Annars sa var det mest chill pa Phi Phi, lag inne pa rummet och kollade pa film for att man var sa sliten dagen efter. Bad Boys 1 och 2 plus Soulmen.


Vi ska nu ut pa ett par oar i Malaysia, dar det typ ar djur overallt. Igar nar jag skulle ata pizza framfor tvn sa fick jag en kompis helt plotsligt. Jag tittar pa sangen sa sitter det en kakerlacka, flog upp drog till han med handen sa han flog in i vaggen. Han smog in under sangen sa gick jag till dom andras rum for jag ville inte ata kvallsmat med det lilla krypet.


Hade lite svart att sova inatt nar man hade i huvet att det kunde krypa fram ett javla kryp nar som helst. Ganska vidrigt, men men bara bita ihop..


Bara lite drygt tva veckor kvar pa resan nu, det gar sa javla snabbt. Men men man for njuta sa langen man ar har.


Hammarby IF, Svenska Mastare i bandy!


Bombo..

 
 
Ingen bild

c5

23 mars 2010 20:36

REGGAEBAAAAR!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NP Kool J - 10 augusti 2011 12:38

Ladda ner detta..Ska ner till Fatcap Tattoo idag och fortsätta på armen, svinfint.. Lite annorlunda video till denna Oddisee (Mellow Music Group) låt..Forbes lista över hur mycket Amerikanska rap/hiphop artisterna tjänat under 2011. Top 20..don´t bel...

Av NP Kool J - 8 augusti 2011 07:04

Neckface pratar skolgång..En intressant tanke om utbildning.. ...

Av NP Kool J - 6 augusti 2011 22:23

Haha badhooligans..Sånt här får en att må bra, grym mix av Fake Blood. Mix Vol.1Graff i Italy, Barrrrii.. ...

Av NP Kool J - 6 augusti 2011 22:09

Vart på Bio hela dagen, detta är vad jag har sett..The Adjustment Bureau Source Code The Company MenThe Way BackBlitzEn hel del bra.. ...

Av NP Kool J - 3 augusti 2011 13:15

Malmö kommer få möta Dynamo Zagreb, livet är orättvist..   Svinfet låt, ta den här..   Great track..     Just love this..     The Lord..       Foten gör fortfarande ont, sjukt irriterande.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards