P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 26 april 2009

Av NP Kool J - 26 april 2009 23:33


Idag fick jag hjärnsläpp, totalt dum i huvet. Lagom seg när man har legat i sängen hela dagen, ska man lämna tillbaka bilen till päronen. Hade inte tid att tanka igår så jag fick lov att göra det innan jag lämnade tillbaka den. Allt gick enligt planerna, men sen när jag ska köra in bilen i garaget då börjar det jävlas. Första så sparkar jag bort skyddet till säkringarna, lite lätt irriterade. Får inte dit det, då jag skiter i det. När jag sen kliver ut ur bilen börjar jag bli riktigt förbannad, jag har glömt plånboken. Vart hade jag gjort av den då? Jo jag hade såklart lagt den på taket på bilen när jag tankade, tror ni den ligger kvar efter man har kört en bit på 70 väg? IDIOT!


Man har ju sån jävla tur att den ligger på backen typ hundra meter från Jet där jag tankade. Riktigt arg på mig själv, inte så kul när man har ont i huvet och är trött.


Bra helg förutom missödet tidigare idag, bra bilresa i lördags med grabbarna till Åtvidaberg. Champane Charlie visade hjärta, stort! Lyckades bli bra i gasen när man kom hem också. Två dagars vecka som kommer, känns lagom att bara jobba 18 timmar. Göteborg onsdag sen valborg, bra vecka.


Lyssnade på Promoes nya platta i bilen på resan i lördags, om man tycker att Svennebanan var en dåliga (Kan jag hålla med om) så var resten av skivan mycket bättre. Mammas gata bästa spåret, tråkigt att det inte blev någe vinyl bara.


Ovido - Quiz & Flashcards