P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 2 april 2009

Av NP Kool J - 2 april 2009 23:45


Några dagar har gått sen man kom hem från London, känner att man var där alldelse för kort tid. Första gången jag besökte stan tyckte jag att det var lite så där, helt okej men inget mot Paris eller Rom som jag älskar. Men nu när jag var där för andra gången så har jag fallit lite mer för Englands hjärta. Enkelt resande med Oyster card på tuben, riktigt bra shopping, alla är trevliga och sen finns det ju en pub vart man än tittar. Förhoppningsvis blir det väl en ny resa i höst/vinter.


Lördag gott folk, lördag.. 


Dagens lista..

..serie Blivit stor torsk på 24, gammal men fet. Jack Bauer är kung..

..dryck Bravos apelsinjuice, oslagbar.

..godis Toblerone, äter upp Elins taxfree godis.

..ny favorit Mina nya 501:or, sitter fruktansvärt bra. 

..läsning VLT, har fått den gratis i tre veckor. Catchiiiing..

..klassiker Var förbi Bill & Bob en stund igår, känner mig riktigt dålig. Men det är fresh och man träffar trevliga människor. Jag saknar fortfarande 30 tummaren och skrikiga fyllgubbar.

..låt


Ovido - Quiz & Flashcards