P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 8 april 2009

Av NP Kool J - 8 april 2009 19:06


Hade stora förväntningar på Slumdog Millionaire, filmen som har fått 8 (!) oscar för bla bästa film. Så i måndags var tiden inne för att se detta underverk till film. Och vilken besvikelse det blev. Inge rolig, tråkig handling, dåligt filmat och inte alls så spännande som den skulle vara. Förstår tillbakablickarna i Jamals liv så man förstår varför han kan alla frågorna men det gör bara filmen hattig, det är för mycket fram och tillbaka. Skådespelarna i övrigt var inte heller något att ha. Riktigt synd att det skulle vara en skit film som jag trodde så mycket på. Jaja..


Igår var jag nere i city en sväng, köpte lite prylar som jag hade tänkt att pilla med nu till helgen. För att hålla mig borta från krogen och vara lite kreativ på samma gång, återkommer mer om det senare. Hittade en skiva också, eller rättare sagt en massor av skivor. Men jag kände att jag bara hade råd med en (Inte med någon igentligen) för dagen. LL Cool J - Walking with a panther blev det. Massa nytt reggae/dancehall i beg backarna, men dom lät jag va och nöjde mig.


Av NP Kool J - 8 april 2009 16:03


Idag klockan 16.03 blev jag farbror igen, storebror har fått en till son. Stort grattis!


Ovido - Quiz & Flashcards