P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av NP Kool J - 3 oktober 2009 20:44


Mammas mat är alltid gott, lasagne blev jag bjuden på idag. Jag och far såg när Öis tog 3 poäng av Kalmar i ett regnit Göteborg. Det går bra nu, kompis det går bra nu. Man tjatar om måste-matcher hit och dit men imorgon kan klockan vara slagen. Total ångets känner man, försöker bara tänka på annat för att inte må dåligt.


Ikea är inte ett ställe jag ska rekommendera för halvt bakfulla 22 åring, skrikande barn och stressade föräldrar överallt. Köpte ett kastrullset (Då locken på mina har gått sönder) och en toaborste. Dryga hundringen tyckte jag var okej. Man behöver grejerna så det är bara att pynta. En korv och en pizzaslice var sjävlklart när vi var klara, fint.


Nu i dessa tider när NHL lagen spelar premiärer i globen (Helt skevt enligt mig) och våra inhemska serier har dragit igång så är det dags att ta tag i saken. Så imorgon kväll blir det att knyta på sig grillerna och göra comeback på hockeyrinken. Man var en stjärna när man var liten, hoppas att det sitter i.


Nu blir det tacochips och Batman, senare..


Av NP Kool J - 3 oktober 2009 10:44


Ta hand om er, jag ska till Ikea..


Ovido - Quiz & Flashcards