P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av NP Kool J - 6 oktober 2009 21:16

 

Dagens..

..snacks Snickers, en gammal klassiker som blev ett fyrpack på ÖB.

..program House, snilleblixt doktorer som löser supersjukdomar. Det är härligt..

..dryg Tvätthögen från gårdagens tvätt, inget som jag egentligen vill ta tag i.

..smärta Fick massage idag efter jobbet, eftersom jag har 700 knutar i axlarna så grät jag nästan.

..längtan Nu är det under 150, 144 dagar kvar till parasoldrinkar på Redang Beach.

..comeback Blev inställt i söndags, har idag letat fram suspensoar och köpt ny tape. NHL nästa..

..låt

 

Av NP Kool J - 6 oktober 2009 20:55

  

Glöm vattenpumparna man snor på macken, nu snackar vi 8-liters Krink bransläckare. Go madness med den ute i höstnatten. Kostar bara 1000 dollar, den kommer tom och den finns bara i 20 ex. Så det gäller att vara med i farten om man vill lägga vantarna på en sån. Hel cool..



Av NP Kool J - 6 oktober 2009 19:44

  


Smutsigare snubbe får man leta efter.."Nej men jag tar ett hagelgevär och blåser bort skallen av mig" Smutsigaste låtarna, smutsigaste bruden. Summan av kardemumman är att han inte duschade..

Av NP Kool J - 6 oktober 2009 19:29


Som vanligt lyssnar jag på P3 när jag är på jobbet, hörde en väldigt upprörande nyhet imorse. Det var en 24 årig kille som har dött efter han har blivit gripen av Polis. Dom hade brytit ner honom mot backen, tagit grepp på honom som gjorde att han svimmade och senare dog av sviterna på sjukhuset. Hans egen bror blev vittne, han berättade själv vad han upplevde och kände efter det som hade hänt.

Det värsta av allt är att poliserna som mördade killen har inte fått något straff alls, flertal poliser som var på platsen hade inte änns blivit förhörda. Vad är det som händer? Fyra poliser brottar ner en person så han dör och ingen får så till svars för vad som händer, inga åtal alls. Helt rubbad..


Ovido - Quiz & Flashcards