P to the O - It´s only that..

Alla inlägg under juli 2009

Av NP Kool J - 17 juli 2009 15:51


Hans föräldrar kan vara ledsna efter domen, MEN att som polis skjuta en fotbollsupporter i nacken när han sitter i en bil kommer aldrig att accepteras. 6 år för dråp, må du brinna i helvetet Luigi Spaccarotella!


Gabriele Sandri vila i frid..


Ciao Gabbo!


Av NP Kool J - 15 juli 2009 08:27


Kolla här då! Nasty Nas ska spela på Way Out West, nu vill man vara i Göteborg den 15:e augusti. Tredje gången gillt skulle vara grymt, en solig sommarkväll i götet med New Yorks finest skulle slå det mesta. Tyvärr är man upptagen med annat som vanligt.


Av NP Kool J - 15 juli 2009 01:09

Av NP Kool J - 15 juli 2009 00:27


Dagens..

 ..film tips Hardball med Reeves, trevligt drama med baseball inslag.

..dryck Sangria, Don Simón med ett gäng isbitar. Kaaaarko..

..dryck 2 Fisherman shots, det låter äckligt men är rätt så uppfriskande.

..mat Texasburgare med Antos magiska chillisås, riktigt bra.

..skiva Gangstarr - Moment of Truth.

..bästa Att man snart har semester, gillart!

..sämsta Att Charlie är borta, tråklag och dåligt betalt.

..tråkigt Misslyckande..

..roligt Inspiration..

..låt


Av NP Kool J - 14 juli 2009 18:06


Nu snackar vi fynd, jag och Anto åkte till Bröder och letade. Rätt dåligt på det mesta, men några roliga grejer hittade jag. 100 sek för lite skivor, man kan inte låta bli. Nu ska jag bara hitta en lokal så jag kan öppna Pipo´s Social Club. Där alla grymma fåtöljer dom har på Bröder kan stå, svarta och bruna skinn..mm like it. Efter det raggar jag några äldre italienska herrar som kan sitta med cappucino och muttra över att Pisa har gått i konkurs.


Nu blir det lax med romsås, ikväll ska det målas tavlor..


Av NP Kool J - 14 juli 2009 01:05


http://www.vbs.tv/


Finns en hel del skeva grejer på den där sidan, men samtidigt bra och intressanta repotage och intervjuer från hela världen.


Av NP Kool J - 10 juli 2009 02:18


Om ni har råd så måste ni köpa dessa pärlor, om jag kunde så skulle jag. Asså kolla på dom, man vill ju bara ha dom i samlingen. Grymma dosor..


Av NP Kool J - 10 juli 2009 00:49


La Coka Nostra mixtape här! 


Ovido - Quiz & Flashcards