P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av NP Kool J - 2 juli 2009 16:57


Igår var en skön dag..åkte ut till Framnäs och badade med Kofoten & Co, riktigt skönt med simning och lek med liten boll. När vi var klara där var det att skynda sig hem, vila en stund sen ut igen. Björnön på kvällen (se ovan) är riktigt nice, grillade burgare och drack folköl. Såg på solnedgången i goda vänners lag. Svårslaget..


Det blir bara bättre och bättre, snart helg och värmen fortsätter. Suttit på balkongen och sugit i mig av solen. Revenge of the Pusherman heter samlingsplattan som gäller idag, finns några intrumentala låtar som är helt outstandning..


Sjukaste idag är min arm! Fick några myggbett igår kväll, inget att bry sig om tänkte jag som jag alltid gör. Idag kanske man ska tänka om på den fronten, armen har svält. Ser ut som jag har två armbågar, riktigt nasty..


Summerlove continues..


Ovido - Quiz & Flashcards