P to the O - It´s only that..

Alla inlägg under december 2010

Av NP Kool J - 22 december 2010 13:13


Sådär onsdag, lill-lördag, mitt-i-veckan bla bla..Har idag fixat dom sista klapparna. Tog en promenad till affärn för att hämta ut paket, det var minst sagt friskt ute. Biter på bra i kinderna, skönt att se solen iaf. Snart jul, som jag längtar till julmaten. Lite musik på det..




Tanka hem Ghostfaces nya, för det har jag gjort..


Av NP Kool J - 20 december 2010 23:02

  

This is what we call old school..


Av NP Kool J - 19 december 2010 03:44

Av NP Kool J - 18 december 2010 16:48

Av NP Kool J - 18 december 2010 15:16


Nej men vara sjuk är jättekul, gick precis upp då jag inte somnade förrän vid 7 imorse. Så då blev de inge Sthlm idag för min del, mycket tråkig historia. Får nöja mig med lite musik. Lite nytt, lite halv nytt och lite gammalt. Trevlig stämmning..




Av NP Kool J - 18 december 2010 00:16


Glider runt på Ebay, är inte ute efter nått speciellt utan bara söker på roliga grejer. Eller väldigt dyra, exempel: En testpress av en Nirvana platta från 1989, ska tydligen bara finns 4 ex och detta ex är det första som säljs på över 10 år. Den ligger ute för 25.000 dollar(!) "buy it now". Försäljaren påstår sig fått bud på fyrsiffrigt belopp men snällt avböjt. Ja men visst, jag betalar gärna 175.000 kronor för en testpress som förmodligen inte är helt okej i ljudet, helt vit label med blyerts text på. Sjukare än Frisken..


Kollade på den här ikväll, den var knappt okej..



Glöm inte musikhjälpen..


Av NP Kool J - 17 december 2010 21:35


Efter 19 säsonger var det dags, grattis Nicklas! #5


Av NP Kool J - 16 december 2010 21:40


Detta inom loppet av några dagar i tre av Europas största städer, sen får man inte glömma dom massiva kravallerna i London för några veckor sedan. Går det bra tror ni? Är det nått som är fel, nått som inte stämmer?




Ovido - Quiz & Flashcards