P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av NP Kool J - 19 maj 2009 18:58


Kom precis hem från ett hastiskt besök på lasarettet, mår alltid dåligt av att sätta min fot på det där stället. Man kliver in i den sterila miljön med alla människor som är sjuka på något sätt. Kommer ihåg när jag var där när brorsan hade brytit armen, höll jag på att spy vid ingången av allt obehag. Denna gång var det mormors gubbe, låtsas morfar som hade gjort illa sig natten till i dag. Han såg inte så kry ut och mormor var jättetrött efter bara några timmars sömn. Nej usch..lasarett, sjukhus och mottagningar gör mig väldigt illamående.


Av NP Kool J - 19 maj 2009 15:15


Har varit dåligt med skrivande här..har haft en massa att göra, för mycket på hjärnan och dålig tillgång till dator. Ska bli bättre på det så alla mina miljoner läsar inte blir sura på deras favorit bloggare, mooohaahaaa.


Ovido - Quiz & Flashcards