P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av NP Kool J - 1 maj 2009 19:51


En snubbe från öarna, närmare bestämt Swansea har gått och blivit kär i Hammarby som alla oss andra. Startat en blogg om det har han också gjort, kul läsning om hur en utomstående ser på saker. Läs..


http://www.letmetellyouaboutsweden.com/


Av NP Kool J - 1 maj 2009 03:57


Blåbärsoppa och Common mitt i natten, kan vara det bästa på länge. Man hade hoppats på efterfest. Tyvärr ska folk nicka gatstenar så dom kör näsbenet till en annan planet samtidigt som damerna dricker som dom vore superman. Ingen jävla ordning som vi brukar vara med om.


Mycket bra fester på ingång, hur det ska bli med alla dom har jag inte den blekaste. Samma folk på olika fester kan bara bli kaos, men det blir säkert bra till slut hoppas jag. Jag vill bara dricka rom med alla hungriga..


Nu är det iaf helg för alla (hoppas jag) som har jobbat hårt hela veckan. Skissa, fundera och till slut mållie måla. Kan bli bra, kan bli kass..


Ovido - Quiz & Flashcards