P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 2 december 2009

Av NP Kool J - 2 december 2009 21:19


100 målningar på 100 dagar, Swets projekt började igår..


http://www.molotow.com/magazine/swetgoesred/


Av NP Kool J - 2 december 2009 17:17


Makaroner, Japans fotboll och Madlib är onsdags nöjen här hemma hos mig. Mamma kom över för en stund sen, hon tycker jag ska pynta lite. Så jag får nya gardiner och duk till köket. Hämtar upp ljusstaken och mina tomtar från källaren, så nu när kylan har kommit så är det dags att räkna ner till jul. Bara 22 dagar kvar till julafton, sjuk tanken. Känns som det var typ igår man ramla hem från krogen i bara t-shirt, men det är bara att använda mössa och halsduk. Har förövrigt dragit på mig en skön förkylning också, snoret rinner som vatten i en öppen kran.


Ikväll kommer jag vinna drömvinsten på Lotto, kommer bli skönt..


Ovido - Quiz & Flashcards