P to the O - It´s only that..

Alla inlägg under juni 2009

Av NP Kool J - 23 juni 2009 22:53


Tips från kofoten, Jedi Mind Tricks live på P3 live! här..


Av NP Kool J - 23 juni 2009 00:32


Så var man hemma från stugan igen efter lill-semester uppe i Hälsingland. Det ända man har gjort är att ätit mat konstant och krigat mot mördar myggen. Ser ätande som vädligt tråkigt, om man slapp så skulle jag. Men ibland är det så gott så man inte vet vad man ska ta sig till. Sill, potatis, gräddfil med gräslök, hårdmacka och en nubbe. Väldigt, väldigt gott.


Sällskapet som var med upp är som vanligt väldigt trevliga och underhållande. Mina föräldrars vänner är så roliga, alla har helt underbar humor. Specillet när dom hakar upp sig på nått och kör intern grejer. Man kan inget annat än garva.  


Och så katten, njuter när hon är där uppe, men sen när hon ska åka hem så gnäller hon tre timmar i bilen. Till slut är hon så trött så det bara väser om henne, tappat rösten och är helt utmattad. Tycker synd om henne. 


Nu är det vardag igen, några veckor kvar tills semester och så verkar det som vädret börjar kamma till sig. Det ser bra ut..


Helgens..

..filmtips Aristocats, den gamla klassiska tecknade kattrullen.

..dryck Irish Coffe, den värmde när graderna närmade sig 0 strecket..

..öl Bror hade med sig Newcastle, den funkar alltid.. 

..mat Grillspett, kunde inte sluta äta. 

..låttips Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime

..spel Div sällskapspel, TP var min personliga favorit.

..röst Tomas Ledins, sommarpratade i P1..


Av NP Kool J - 15 juni 2009 23:29


Banksy har en ny utställning, kolla här!


Sista avsnittet av ER gick idag, det är lite tråkigt att det är slut.


Bara tre dagar kvar, sen får man fira midsommar. Stugan här kommer vi..


Av NP Kool J - 14 juni 2009 19:53


Nya avsnitt av serien "So you think you can dance" börjar tydligen snart igen, jag blir helt galen. Mary Murphy måste vara den jobbigaste människan i tv-historien. Hennes röst gör så att döda vänder sig i graven och tar sina liv igen. Ta bort henne direkt!


Av NP Kool J - 13 juni 2009 17:08


Så här blev Markos 30 års present, nöjd över resultatet blev vi båda..


Av NP Kool J - 13 juni 2009 16:29


Rätt seg, helt paj efter torsdagens bravader. Alborosie på konrad var riktigt bra, länge sen man var på en spelning med lite röj. Han var över förväntan, värt varje öre. Efterfesten slutade aldrig kändes det som, drack sista groggen vid 5-6 tiden, bra! Höll på att dö på jobbet igår, var okej första två timmarna. Sen var det bara en ren pina, usch.


Pens tog hem Stanley Cup, försökte hålla mig vaken men somna rätt snabbt. Vakna till när Crosby höll upp bucklan då blev jag bara lite små sur, gick och la mig i sängen istället.


Nu är det lördag, Jhisco håller i kalaset efter det blir det köket. Ses där fuckers..


Dagens..

..dryck Whiskey & Ananas Fanta, hehe..

..skivor Showbiz & AG - Runaway slave / OZ - Jewelz

..serie Jack Bauer är tillbaka, säsong 4 bäst hittills.

..oväntat Junivädret..


Av NP Kool J - 11 juni 2009 00:42


Hade en riktigt underliga dröm i natt, att jag hade dreads. När jag vakna kände jag efter om det var som vanligt och det var det. Men i drömmen kändes det så verkligt så jag fick för mig att jag hade korvarna på huvet. Weird..


Hämta paket i måndags, det var trevligt. Nya kicks och shorts, undrar bara när jag ska få tillfälle att använda dom. Har ni sett solen, någon? Midsommar ska fira i stugan, då kanske det är tillräckligt bra väder för att visa upp sina kritvita stuprör. På tal om midsommar så ska det bli nice. Komma upp till stugan som jag inte har vart i på flera år, sill & nubbe med morfar är aldrig fel.


Alborosie på Konrad i morgon, Peter/Hermans fester på fredag och "Brew with the Boys" på lördag. Ska försöka vara lite kreativ om jag hinner, så väggarna hemma blir lite mer levande. Mycket som händer i helgen, vi ses ute i vimmlet.


Av NP Kool J - 7 juni 2009 17:32


Glöm inte bort att gå och rösta idag. Efter ni har gjort det kan ni titta på denna härliga video. Kolla in kläderna och miljöerna, mäktigt!


Ovido - Quiz & Flashcards