P to the O - It´s only that..

Alla inlägg den 21 november 2010

Av NP Kool J - 21 november 2010 20:56


"Befinner ni er i Göteborg borde ni besöka Världskulturmuseet där de just nu har en pågående utställning kallad Kimono Fusion. Den handlar om allt från japanska modetrender till streetart. Koralie och SupaKitch är ett par från Frankrike som numera är bosatta i New York. De håller på med streetart och Koralies signum är en geisha medan SupaKitch leker med influenser från djurriket med rävar, björnar och vargar i fokus. Kolla in filmen och bli inspirerad, kreativiteten flödar!"


Av NP Kool J - 21 november 2010 15:10


Tog en dagstripp till Eskilstuna igår, för att besöka dom lokala loppmarknaderna. Bror tittade efter böcker som vanligt och jag skivor. Utöver allt dansband/tyskschlager/klassiskt och annat skräp så drog jag fram ett stort fynd. From Beyond K-Line med Looptroop, Kashal-Tee & Dj Erase. Hittade även ett par gamla mainstream 12or men jag vägrar köpa när det står "Fredda Hipp Hopp" på skivorna. Så jag nöjde mig med denna platta, 10 kronor för en skiva som går för 300-400. Ganska bra..

  




Ovido - Quiz & Flashcards